Ti risulta forse che Spinetta NON abbia ritirato la proposta di acquisto di Alitalia, prima ancora che le elezioni fossero vinte dalla destra? Ricordo male?
Ugo Arrigo è un professore della Bocconi, non è un pilota.I-FORD rassegnati, qua la voce dei piloti viene liquidata con battute, non analizzata.
Ugo Arrigo insegna Finanza Pubblica e Teoria delle Scelte Collettive presso la Facoltà di Economia dell’Università di Milano Bicocca.Ugo Arrigo è un professore della Bocconi, non è un pilota.
I-FORD rassegnati, qua la voce dei piloti viene liquidata con battute, non analizzata.
beh ma cosa v'aspettavate?I-FORD rassegnati, qua la voce dei piloti viene liquidata con battute, non analizzata.
Ugo Arrigo insegna Finanza Pubblica e Teoria delle Scelte Collettive presso la Facoltà di Economia dell’Università di Milano Bicocca.
http://www.ilsussidiario.net/autori.aspx?iniziale=A#_362
Aserca Airlines posee una flota de 17 aviones DC-9 31 y 32, los cuales cumplen con los más altos estándares de calidad. Brindan al viajero el mayor confort y seguridad en el mercado del transporte aéreo en todas nuestras rutas nacionales e internacionales.
Hahaha, forse vogliono comprare AZ per usare un po' di MD80 in Venezuela... magari non sapevano dove trovarne cosi' tanti....
No comment.
Faccio ammenda per l'errore universitario.
Schlesinger e gli altri cinque che avevano scritto a Fantozzi dove insegnano?
Da Wikipedia.org:
Aserca Airlines (Aero Servicios Carabobo) is an airline based in Valencia, Carabobo, Venezuela. It operates domestic and regional scheduled services to destinations in the Caribbean, Central America and the USA. Its main base is Arturo Michelena International Airport, Valencia, with a hub at Simón Bolívar International Airport, Caracas[1].
==Fleet==
Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 at Simon Bolivar International Airport, Maiquetia
The Aserca Airlines fleet includes the following aircraft (as of March 2007) [1] : *20 McDonnell Douglas DC-9-30 * == [[Imagen: ASERCA dc9.jpg | pulgar | la derecha | 200 | Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 a Simón Bolívar el Aeropuerto Internacional de Maiquetia]] La ASERCA Airlines flota incluye los siguientes aviones (en marzo de 2007) [1]: * 20 McDonnell Douglas DC-9-30 * 3 B757-200
History
The airline was established in 1968 and started operations in 1991 with small aircraft for private transport. In 1992 it entered the domestic scheduled market with a leased Douglas DC-9-30. Aserca's operations were centred around Valencia, but it managed to develop Caracas as a hub after 1994 which made it experience a significant growth in its market share, expanding its network to Bogotá, Lima and Miami no longer in service via Aruba. Between 1998 and 2000 Aserca had a controlling interest in Air Aruba. The airline is owned by Migdalia García (95%) and Simeón García (5%)[1].
Beh non si può dire che sia una compagnia frettolosa nelle loro scelte aziendali!
Da Wikipedia.org:
Aserca Airlines (Aero Servicios Carabobo) is an airline based in Valencia, Carabobo, Venezuela. It operates domestic and regional scheduled services to destinations in the Caribbean, Central America and the USA. Its main base is Arturo Michelena International Airport, Valencia, with a hub at Simón Bolívar International Airport, Caracas[1].
==Fleet==
Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 at Simon Bolivar International Airport, Maiquetia
The Aserca Airlines fleet includes the following aircraft (as of March 2007) [1] : *20 McDonnell Douglas DC-9-30 * == [[Imagen: ASERCA dc9.jpg | pulgar | la derecha | 200 | Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 a Simón Bolívar el Aeropuerto Internacional de Maiquetia]] La ASERCA Airlines flota incluye los siguientes aviones (en marzo de 2007) [1]: * 20 McDonnell Douglas DC-9-30 * 3 B757-200
History
The airline was established in 1968 and started operations in 1991 with small aircraft for private transport. In 1992 it entered the domestic scheduled market with a leased Douglas DC-9-30. Aserca's operations were centred around Valencia, but it managed to develop Caracas as a hub after 1994 which made it experience a significant growth in its market share, expanding its network to Bogotá, Lima and Miami no longer in service via Aruba. Between 1998 and 2000 Aserca had a controlling interest in Air Aruba. The airline is owned by Migdalia García (95%) and Simeón García (5%)[1].
Beh non si può dire che sia una compagnia frettolosa nelle loro scelte aziendali!
Da Wikipedia.org:
Aserca Airlines (Aero Servicios Carabobo) is an airline based in Valencia, Carabobo, Venezuela. It operates domestic and regional scheduled services to destinations in the Caribbean, Central America and the USA. Its main base is Arturo Michelena International Airport, Valencia, with a hub at Simón Bolívar International Airport, Caracas[1].
==Fleet==
Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 at Simon Bolivar International Airport, Maiquetia
The Aserca Airlines fleet includes the following aircraft (as of March 2007) [1] : *20 McDonnell Douglas DC-9-30 * == [[Imagen: ASERCA dc9.jpg | pulgar | la derecha | 200 | Aserca Airlines McDonnell Douglas DC-9-31 a Simón Bolívar el Aeropuerto Internacional de Maiquetia]] La ASERCA Airlines flota incluye los siguientes aviones (en marzo de 2007) [1]: * 20 McDonnell Douglas DC-9-30 * 3 B757-200
History
The airline was established in 1968 and started operations in 1991 with small aircraft for private transport. In 1992 it entered the domestic scheduled market with a leased Douglas DC-9-30. Aserca's operations were centred around Valencia, but it managed to develop Caracas as a hub after 1994 which made it experience a significant growth in its market share, expanding its network to Bogotá, Lima and Miami no longer in service via Aruba. Between 1998 and 2000 Aserca had a controlling interest in Air Aruba. The airline is owned by Migdalia García (95%) and Simeón García (5%)[1].
Beh non si può dire che sia una compagnia frettolosa nelle loro scelte aziendali!
Non capisco il perchè di tutto questo sarcasmo.
Ma veramente vi aspettavate che una compagnia europea rilevasse una alitalia?
I venuzuelani c'hanno li sordi e faranno un'offerta.
Se congrua e aderente ala bando che se la comprino; non capisco dove sta il problema. Pecunia non olet...se poi è quello di petrolio meglio ancora.
Evvai .... 'a benza 'a famo mette dai venezuelani .... amo svortato !!!!
Faccio ammenda per l'errore universitario.
Schlesinger e gli altri cinque che avevano scritto a Fantozzi dove insegnano?