Wizzair lancerà voli da Belgrado, anche su BGY


SkySurfer

Utente Registrato
6 Novembre 2005
25,145
0
Wizzair ha rivelato che se, il governo serbo approverà in questi mesi l'accordo di Openskies, aprirà una nuova base a Belgrado con voli verso :

- Bergamo
- Beauvais
- Dortmund
- Luton
- Barcellona o Girona
- Goteborg

Se tutto andrà per il verso giusto, la compagnia si è dimostrata disponibile ad aprire i voli anche da Aprile prossimo.
 
Con la JAT in difficoltà...:)

Va solo visto se il governo serbo dimostrerà ancora una volta il classico atteggiamento protezionistico o deciderà finalmente di aprire la Serbia alla libera concorrenza.

Inoltre, va anche preso in considerazione che i cittadini serbi devono ancora chiedere il visto per viaggiare verso l'Unione Europa e ciò potrebbe costituire un forte deterrente per i viaggi in aerei low-cost.
 
Sembra che oltre a Wizzair, anche Malev per Budapest e FlyNiki per Vienna abiano richiesto di operare.

U 2009. jeftini letovi za Španiju, Italiju, Nemačku...

Sledeće godine, uz postojeće dve lou kost kompanije („Džerman vings“ i „Norvižan eršatl“), u Srbiju bi mogle da dođu još tri nove, epilog je konferencije koju je Aerodrom „Nikola Tesla“ organizovao u sredu za regionalne niskotarifne kompanije.

Našem pozivu odazvali su se uz „Džerman vings“ i „Norvižan eršatl“, koje već posluju u Srbiji, i kompanije „Niki“, „Viz er“ i „Malev“. Cilj konferencije bio je da se nađe najbolji način za reorganizaciju avio-saobraćaja u Srbiji, a za to je neophodno ratifikovati sporazum o slobodnom nebu i doneti novi Zakon o civilnom vazduhoplovstvu - kaže za „Novac“ Bojan Krišto, generalni direktor Aerodroma „Nikola Tesla“.
On ističe da je nakon konferencije menadžment aerodroma održao bilateralne sastanke sa svakom od pomenutih kompanija, u kojima im je ponuđeno smanjenje taksa od 10 do 20 odsto i segmentirane usluge aerodroma, tako da sami mogu da biraju koje će koristiti.
Kako nezvanično saznajemo, sve tri „nove“ kompanije - „Niki“, „Viz er“ i „Malev“, žele već od marta 2009. da lete iz Srbije.
Mađarski „Viz er“ tražio je čak šest destinacija - po jedan grad u Španiji i Nemačkoj (nije određeno koji), London, Pariz, Milano i Geterburg. Procenjuje se da bi sa ovih šest destinacija „Viz er“ godišnje prevezao 420.000 putnika iz Srbije.
„Malev“ je tražio liniju za Budimpeštu, dok je kompanija „Niki“ , u vlasništvu bivšeg asa Formule 1 Nikija Laude, tražila liniju za Beč. To bi, za građane Srbije, uz postojeće četiri, značilo u sledećoj godini još osam novih destinacija preko lou kost kompanija. Prosečna cena za ove destinacije bila bi oko 100 evra, s tim što bi se raspon kretao od 1 do 200, u zavisnosti od vremena rezervacije, slobodnih mesta…
Procena aerodroma je da će se sa dolaskom novih niskotarifnih kompanija za dve-tri godine udvostručiti avio-saobraćaj, odnosno da će broj putnika sa sadašnjih 2,5 miliona porasti na pet miliona.
Od toga bi 60 odsto prevozile velike, nacionalne kompanije, dok bi 40 odsto trebalo da preuzmu lou kost kompanije


http://www.blic.rs/ufokusu.php?kat=10&id=66571
 
mi pare BEG poco fa si era dimostrato disponibile ad attrarre le low-cost, e' probabile quindi che lo stato forse non tentera' di ostacolare troppo l'operazione.

Gia' che ci sono anche una lucidatina al terminal non guasterebbe...

Credo che gli utilizzatori piu' che residenti serbi saranno i serbi che vivono all'estero e che non hanno problemi di visti, come gia' e' il caso per i voli di Germanwings su BEG.
 
Qualche tempo fa una nascente compagnia low cost Serba di cui non ricordo il nome, aveva dovuto abbandonare il progetto di aprire voli verso l'Europa da Belgrado per le mancate autorizzazioni. Tra le rotte previste c'era anche BGY
 
To bi, za građane Srbije, uz postojeće četiri, značilo u sledećoj godini još osam novih destinacija preko lou kost kompanija. Prosečna cena za ove destinacije bila bi oko 100 evra, s tim što bi se raspon kretao od 1 do 200, u zavisnosti od vremena rezervacije, slobodnih mesta…

Quoto ogni singola parola! :D
Cmq sarebbe una bella idea data la scarsità di collegamenti tra l'Italia e BEG
 
:D

U 2009. jeftini letovi za Španiju, Italiju, Nemačku...

Sledeće godine, uz postojeće dve lou kost kompanije („Džerman vings“ i „Norvižan eršatl“), u Srbiju bi mogle da dođu još tri nove, epilog je konferencije koju je Aerodrom „Nikola Tesla“ organizovao u sredu za regionalne niskotarifne kompanije.


Il prossimo anno, oltre alle due low cost Germanwings e Norwegian, potrebbero arrivare tre nuovi (vettori), questo a conclusione della conferenza (stampa) tenutasi mercoledì presso l'aeroporto "Nikola Tesla"....

Našem pozivu odazvali su se uz „Džerman vings“ i „Norvižan eršatl“, koje već posluju u Srbiji, i kompanije „Niki“, „Viz er“ i „Malev“. Cilj konferencije bio je da se nađe najbolji način za reorganizaciju avio-saobraćaja u Srbiji, a za to je neophodno ratifikovati sporazum o slobodnom nebu i doneti novi Zakon o civilnom vazduhoplovstvu - kaže za „Novac“ Bojan Krišto, generalni direktor Aerodroma „Nikola Tesla“.

Hanno risposto al nostro invito, oltre a Germanwings e Norwegian, che già operano in Serbia, anche FlyNiki, WizzAir e Malev. L'obiettivo dell'incontro era quello di trovare il modo per riorganizzare al meglio il traffico aereo in Serbia, che è necessario per la rettifica degli accordi di Open skies, e portare anche nel nostro paese la nuova legge internazionale sull'aviazione civile, dichiara il direttore generale dell'aeroporto, Bojan Krišto.

On ističe da je nakon konferencije menadžment aerodroma održao bilateralne sastanke sa svakom od pomenutih kompanija, u kojima im je ponuđeno smanjenje taksa od 10 do 20 odsto i segmentirane usluge aerodroma, tako da sami mogu da biraju koje će koristiti.

...la società di gestione dell'aeroporto ha offerto alle compagnie aeree una riduzione fiscale fra il 10% e il 20% e la possibilità di scelta degli handler..(questa non mi è proprio chiara)

Kako nezvanično saznajemo, sve tri „nove“ kompanije - „Niki“, „Viz er“ i „Malev“, žele već od marta 2009. da lete iz Srbije.
Mađarski „Viz er“ tražio je čak šest destinacija - po jedan grad u Španiji i Nemačkoj (nije određeno koji), London, Pariz, Milano i Geterburg. Procenjuje se da bi sa ovih šest destinacija „Viz er“ godišnje prevezao 420.000 putnika iz Srbije.

In via ufficiosa siamo venuti a sapere che le tre compagnie dovrebbero iniziare i collegamenti sulla Serbia da marzo 2009...Sei le ddestinazioni Wizzair: Spagna, Germania (non certa), Londra, Parigi, Milano e Goteborg. Il traffico annuale stimato dalla compagnia ungherese ammonta a 420.000 pax...

„Malev“ je tražio liniju za Budimpeštu, dok je kompanija „Niki“ , u vlasništvu bivšeg asa Formule 1 Nikija Laude, tražila liniju za Beč. To bi, za građane Srbije, uz postojeće četiri, značilo u sledećoj godini još osam novih destinacija preko lou kost kompanija. Prosečna cena za ove destinacije bila bi oko 100 evra, s tim što bi se raspon kretao od 1 do 200, u zavisnosti od vremena rezervacije, slobodnih mesta…

Malev su Budapest, e Flyniki su VIE...Ciò significherebbe che si offrirebbe ai cittadini serbi 8 nuove destinazioni low cost, che si affiancherebbero alle attuali 4. Il prezzo medio dei voli sarebbe attorno ai 100€ (da 1 a 200 a seconda dei posti e del momento della prenotazione)

Procena aerodroma je da će se sa dolaskom novih niskotarifnih kompanija za dve-tri godine udvostručiti avio-saobraćaj, odnosno da će broj putnika sa sadašnjih 2,5 miliona porasti na pet miliona.
Od toga bi 60 odsto prevozile velike, nacionalne kompanije, dok bi 40 odsto trebalo da preuzmu lou kost kompanije



Si valuta che con l'arrivo delle nuove compagnie, si raddoppierebbe nel giro di 2-3 anni il numero dei passeggeri, passando ai 2.5 milioni attuali ai 5 milioni. Di questi un 60% sarebbe gestito dalle "compagnie nazionali" , mentre il 40% dalle low cost.

Più o meno dovrebbe essere così...Ovviamente molto indicativamente...:clown: