Ottawa pur essendo capitale ha pochissimi voli di lungo raggio, se non sbaglio l'unico verso l'europa è FRA.
LHR storico mentre da qualche anno con FRA
Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
Ottawa pur essendo capitale ha pochissimi voli di lungo raggio, se non sbaglio l'unico verso l'europa è FRA.
LHR storico mentre da qualche anno con FRA
Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
Se non vado errato sono operati da AC, LHR annuale FRA stagionale.
http://www.travelpress.com/take-off-europe-transat/#.WDfzFdXhDIU
From Toronto, Air Transat will be increasing the frequency of 13 of its flights to offer 26 destinations next summer, 15 of which will be reachable by direct flight:
Eight weekly flights to London (England)
Daily flights to Paris (France) and Rome (Italy)
Six weekly flights to Lisbon (Portugal)
Five weekly flights to Glasgow (Scotland), Manchester (England), Barcelona (Spain), Marseille (France) and Porto (Portugal)
Four weekly flights to Amsterdam (Netherlands), Athens (Greece), Lyon (France) and Dublin (Ireland)
Three weekly flights to Venice (Italy) and Brussels (Belgium)
Two weekly flights to Nantes, Nice and Toulouse (France), Malaga and Madrid (Spain), Prague (Czech Republic) and Zagreb (Croatia)
Weekly flights to Bordeaux (France), Birmingham (England), Lamezia (Italy) and Basel-Mulhouse (Switzerland)From Ottawa, Air Transat will offer six new destinations:
Two weekly flights to Paris (France), Rome (Italy) and Barcelona (Spain)
Weekly flights to Lisbon (Portugal), Venice (Italy) and Brussels (Belgium)
Sembra che i misteriosi voli da Ottawa altro non siano che dei feeder su YUL che intercettano gli operativi esistenti.
Di certo non hanno presentato bene la cosa dato che nemmeno molta stampa canadese ha capito questo.