Forte turbolenza per un B737-800 American Airlines

dreamliner

Il Gascoigne dei Tripreportisti
Utente Registrato
5 Ottobre 2007
6,046
6
Victoria BC
An American Airlines flight that hit severe turbulence landed in Charleston, S.C., and officials say one flight attendant and two passengers were treated for minor injuries.

Fort Worth-based American Airlines spokesman Tim Smith said Flight 734 hit rough air near the Florida-Georgia border. The flight was headed from Miami to Reagan National Airport in Washington with 152 passengers and a crew of six.

The Boeing 737 landed shortly before 4:30 p.m. Tuesday.

Smith said emergency medical crews met the plane and treated those who were hurt. Video from South Carolina showed Charleston County EMS loading a patient into an ambulance outside the terminal.

He said a replacement plane was being flown to Charleston and the passengers would continue on. NBCWashington.com reports the plane is expected to arrive at 8 p.m. Eastern Time.

Smith said the plane made a normal landing and added that mechanics will check out the aircraft for any damage.
Copyright Associated Press / NBC Dallas-Fort Worth

anche quando vai in bagno? :)
al proprio posto ok, ma se hai la sfortuna di essere in piedi...o sulla tazza :D

mai dire mai...se scappa non ci credo che rimani al posto, stringendo i...denti :D e cmq, leggendo sopra, 2 passeggeri ed 1 crew, mi pare sia un numero abbastanza basso (certo, purtroppo superiore ad 1) rispetto alle capocciate di mezzo aereo lette tempo addietro... credo che siano situazioni spiacevoli, ma purtroppo possibili e rimanendo legati si fa il possibile per evitarle, ma la probabilità è cmq superiore a zero di incapparci

mai dire mai...se scappa non ci credo che rimani al posto, stringendo i...denti :D e cmq, leggendo sopra, 2 passeggeri ed 1 crew, mi pare sia un numero abbastanza basso (certo, purtroppo superiore ad 1) rispetto alle capocciate di mezzo aereo lette tempo addietro... credo che siano situazioni spiacevoli, ma purtroppo possibili e rimanendo legati si fa il possibile per evitarle, ma la probabilità è cmq superiore a zero di incapparci

Non si va al bagno solo se ti scappa. Si va a fare anche autoscatti che va forte ultimamente. La sta il problema. Se mentre stai per fare click e hai una turbolenza, vedi come viene la foto dopo.