China Airlines - altra turbolenza con feriti

• Autore Discussione Autore Discussione mostromarino
  • Data d'inizio Data d'inizio

M

mostromarino

Guest
altro vuoto d`aria:clown::clown::clown::clown::clown:

in una settimana...ma tutti loro se li cuccano????

Taipei (dpa) - A Boeing 747-400 jetliner of Taiwan's major carrier China Airlines was hit by severe air turbulence in Thai airspace as it approached Bangkok from Hong Kong Thursday, resulting in the injury of 21 people, the airlines said.

"Flight CI 641 arrived in Bangkok safely, and the injured, including, five crew members and 16 passengers, received hospital treatment," the airline said in a news statement.

In all, 147 passengers and 18 crew members were on board the plane when the turbulence occurred without warning in Thai airspace, the airline said.

The airline did not describe the conditions of the injured, but state media Central News Agency said two of the 21 injured were bleeding from head wounds.

The airline stressed the aircraft was unharmed.
It was the second turbulence incident for China Airlines in two weeks. On Sept, 20 a China Airlines flight experienced turbulence shortly before it landed on the Indonesian island of Bali, resulting in the injury of 30 people abroad the plane.

http://www.bangkokpost.com/breaking_news/breakingnews.php?id=131068

Ultima modifica:
non è molto professionale

riportare voci,la mia fonte verbale è pero`degna di fiducia

mi racconto`un paio di anni fa che un 747 china,in prossimità degli appennini decise di entrare o comunque entro in un CB particolarmente nefasto che procuro`danni veramente cospicui all`aereo

qualcuno ricorda la storia????

Non so se sia vera la storia, ma China Airlines ha la reputazione che ha.

non è molto professionale

riportare voci,la mia fonte verbale è pero`degna di fiducia

mi racconto`un paio di anni fa che un 747 china,in prossimità degli appennini decise di entrare o comunque entro in un CB particolarmente nefasto che procuro`danni veramente cospicui all`aereo

qualcuno ricorda la storia????

Cioè questi se li vanno a cercare!!!

Cmq io per la cina, pur essendo innamoratissimo dei 747, preferisco il malandato 767 di AZ!!!