Air Europa : nuova business class sui Boeing 787-9


kenyaprince

Amministratore AC
Staff Forum
20 Giugno 2008
29,786
413
VCE-TSF
Our Boeing 787-9 Dreamliner fleet comes with a new Business Class cabin design, adding more Business Class capacity and greater privacy for passengers.


The new cabin has been adapted for a 1-2-1 layout, meaning every passenger has direct aisle access and privacy from neighbouring seats. It has also been equipped with new materials and top quality details and finishings in order to enhance the travel experience even further, and to reaffirm our strong and appealing new visual identity.

All 32 Business Class seats are upholstered in high-quality leather and convert into easily foldable beds, guaranteeing maximum rest for each passenger as well as additional space with larger seats. The new cabin has been designed with privacy in mind, with fully customised seats tailored to our passengers’ work or rest needs.

Our stylish, modern cabin design reflects the quality of services and products that can be enjoyed on board the new aircraft, including a cutting-edge audiovisual entertainment system accessed via personal 18-inch touch screens, free Wi-Fi and a new Amenity Kit designed to help keep passengers refreshed on board and minimise the effects of jet lag.

Business Class passengers are also able to enjoy healthy meals and cutting-edge cuisine prepared by prestigious Spanish chef, Martín Berasategui, plus access to VIP rooms, priority boarding and security access, and increased bonus miles through the Air Europa SUMA loyalty programme.

Members of our Air Europa SUMA loyalty programme flying economy class have the opportunity to enjoy our Business Class at a very special rate. Find out more about our Business Class Upgrades here.

We look forward to seeing you on board! Book your flight in Business Class today and tell us about your experience in the comments below.
 

Allegati

Cesare.Caldi

Utente Registrato
14 Novembre 2005
36,521
1,221
N/D
Il futuro di Air Europa è molto incerto, la fusione con Iberia è al vaglio dell'Antitrust UE che potrebbe bocciarla o accettarla solo con forti correttivi. A quel punto si dice che Iberia non sarebbe più interessata e il governo spagnolo dopo gli aiuti Covid a Iberia ha fatto sapere di non voler intervenire. La compagnia verrebbe lasciata al suo destino con altre probabilità di cessare le operazioni.
In questo quadro critico sul futuro l'investimento milionario per il rinnovo della business class forse era il caso di rinviarlo a tempi migliori
 

vce145

Utente Registrato
4 Giugno 2007
976
33
Il futuro di Air Europa è molto incerto, la fusione con Iberia è al vaglio dell'Antitrust UE che potrebbe bocciarla o accettarla solo con forti correttivi. A quel punto si dice che Iberia non sarebbe più interessata e il governo spagnolo dopo gli aiuti Covid a Iberia ha fatto sapere di non voler intervenire. La compagnia verrebbe lasciata al suo destino con altre probabilità di cessare le operazioni.
In questo quadro critico sul futuro l'investimento milionario per il rinnovo della business class forse era il caso di rinviarlo a tempi migliori
Non è un investimento di adesso! Di Questa business classe era già stato decisa l’installazione su tutti i nuovi -900 in arrivo. Quindi quello che sono arrivati avevano (hanno) tale prodotto.
sugli -800 invece sono sempre flat bed ma con configurazione 2x2x2 (-900 1x2x1) e comunque una tipologia di sedile differente.
IMHO la partita IB/UX e completamente ancora aperta e nulla e scontato. Gli interessi politici sopratutto del governo e di Aena stanno spingendo molto per tale Unione. Sempre IMHO non vedi in discussione L‘acquisizione, ma piuttosto il prezzo finale che IB pagherà a Globalia/famiglia Hidalgo proprietari.